عسل ارگانیک سبلان
تولید عسل طبی و طبیعی در منطقه مشگین شهر سبلال . تهیه و تولید ژل رویال ، شهد و ..


 

به نظر می رسد ژله رویال مانند یک ماده محرک عمومی عمل می نماید و واکنش ایمنی و وظایف کلی بدن را بهبود می بخشد. با توجه به اینکه ژله رویال باعث بهبود سیستم دفاعی بدن، کاهش استرس و بیخوابی می شود، می تواند از پیری زودرس جلوگیری نماید و به زیبایی و جوانی پوست کمک نماید. 

فهرست خواص درمانی و فواید ژله رویال، نقل از تاریخچه های موردی اشخاص و مقالات علمی مصرف داخلی مصرف خارجی داروی تقویتی محرک عملکرد فیزیکی، حافظه، ظرفیت یادگیری و اعتماد به نفس بهتربهبود سلامت عمومیافزایش اشتهاتمایل و انجام عمل جنسیانفلونزاافزایش مقاومت در برابر بیماریهای ویروسی فشار خون بالافشار خون پایین کم خونی تصلب شرائین سطوح کلسترول بیماریهای مزمن و علاج ناپذیرشرایط پوست رشد مجدد و تحریک اپی تلیال پوست ضد چین و چروک پوست.  

ترشح چربی (ترشحات چربی از غدد پوست) عادی می شود.خواص درمانی ژله رویال با مدارک علمی در بررسی های آزمایشگاهی تأیید گردیده است اسید هیدروکسی دکانوئیک در ژله رویال فعالیت ضد سمی (آنتی بیوتیکی) دارد. ژله رویال یک چهارم فعالیت پنی سیلین بر علیه Microciccus Pyrogens و همچنین اثر قارچ کشی را نشان می دهد. 

در آزمایشگاه، از اثرات ضد ویروسی ژله رویال امتحان به عمل آمده است و مقاومت بهتر در برابر بیماریهای عفونی و ویروسی در موشهای خانگی مشاهده شده است. برای بررسی های اثرات داخلی ژله رویال بر حیوانات زنده یا انسان، معمولاً ژله از طریق خوراکی یا تزریق مصرف می شود. روش تزریق کردن ارزیابی بهتری از فعالیتهای هورمونی ژله رویال را نشان می دهد، اما خطر بروز عکس العمل های حساسیت زا نیز وجود دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1394برچسب:ژل رویال , خواص درمانی , اکسیر جوانی ,,
ارسال توسط معینی راد